Tudom én vagyok túl igényes megint...

Ha bosszant, hogy egy koncertet, amit hónapok óta vársz, a szar szervezés miatt sikeressen tönkrevágnak, ha a kedvenc filmed élvezhetetlenül szar minőségben megy a moziban, vagy csak ha a mindennapi balfaszságok idegesítenek, akkor ebbe az országba Te is túl igényes vagy....

Linkblog

Baráti Blogok

http://agyhalalosan.blogol.hu/ http://stonebridgefilms.blogspot.com/

HTML

Rendőrállam

2007.10.07. 15:25 | lapifej | 1 komment

Állítólag demokráciában élünk, olyan államban ahol az embernek jogai vannaka kötelezettségei mellett. A rendőröknek legalább is biztos.

Péntek délután jöttem haza kicsiny (de keményen balra húzó) városunk belvárosából. A hócipőm tele volt már a fasz közlekedéssel. Amióta a kecske megépítette az új buszpályaudvart, a közlekedést káosz uralja. 10 percnyi elintézendőm volt és 1 óra alatt fordultam meg.
Szóval látom ám, hogy valami készülődik, mert ennyi rendőrt élőben én még életemben nem láttam. Pedig elég régóta itt lakom a stadion mellett és láttam már egy s mást. Sebaj, igyekszem haza. Látom ám, hogy a körforgalomban, ami felé lakom sorban állítják meg a rendőrök az autósokat. Kérdi tőlem egy kis filigrán rendőrcsaj, hová megyek. Mondom haza, és közlöm vele az utca nevét. Erre ő látszik, hogy erősen gondolkodik. „-Akkor sajnos nem engedhetem el, körbe kell menni.” Nézek hitetlenkedve! Mi van!!!????? Gyakorlatilag az első utca innen! Közben odajön egy debella: „-Sajnálom asszonyom, de csak lakcímkáryával rendelkezők hajthatnak be.” Akkor miért nem ezzel kezdték? …és már veszem is elő a kártyát. Debella: „-Igen. Ezzel a lakcím kártyával nem lehet bemenni, tessék körbe menni!” Mondom neki: ”Hadd menjek már itt le, 20 másodperc alatt otthon vagyok! 1 órája bent vagyok a dugóban és ha körbe megyek, olyan mintha a város túlsó feléről mennék haza!„ Nem, és nem és nem!
Akkor ba…átok meg szemét seggfejek!

Még dühöngtem egy ideig. Hogy lehet az, hogy elzárják a haza felé vezető utat és megtiltják, hogy arra menjek? Az égvilágon semmi akadálya nem volt, hogy arra menjek, de nem engedték. Talán mert magyar trikolór volt a
visszapillantómon?

Na ilyen egy rendőrállam…

-cherrygirl-

A bejegyzés trackback címe:

https://tuligenyes.blog.hu/api/trackback/id/tr70189067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kazi-HUN 2007.10.08. 18:44:49

Ez az amikor a rendőr végrehajt. Nem mérlegel, nem a polgárt szolgálja ki mint ami az eredeti kötelessége lenne. Nem, ő végrehajtha a parancsot amit kapott. Mint egy droid...
süti beállítások módosítása